Groep 1/2A

Sytske Pruiksma (foto links) heeft de groep op maandag t/m woensdag. Bertien Posthuma werkt op woensdag t/m vrijdag met groep 1/2A.

Jellie Osinga (staat niet op de foto) is leraar ondersteuner en werkt in de groepen 1 t/m 4 op maandag, dinsdag en vrijdag.

Groep 2B/3

Op maandag t/m woensdag staat Djoke Kopen (foto links) voor de groep. Sonja Stegenga (foto rechts) werkt op donderdag en vrijdag met de kinderen van groep 2B/3.

Groep 4

Mathilda Hoogeveen is van maandag en woensdag t/m vrijdag leerkracht van groep 4. Jeroen van den Brom werkt op dinsdag met deze groep kinderen.

Groep 5/6A

Wian Groeneveld is leerkracht van groep 5/6A op dinsdag, t/m  vrijdag. Op woensdag is dat samen met Sonja Stegenga. Op maandag is Jeroen van den Brom de leerkracht.

Groep 6B/7A

Jetta Hulshoff is leerkracht van groep 6B/7A

Groep 7B/8

Rixt Bootsma  staat op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag voor groep 7B/8. Op woensdag is dat Suzanne Bouma.

Leraar ondersteuner

Jellie Osinga is leraar ondersteuner op 't Hazzeleger. Zij werkt op maandag, dinsdag en vrijdag met groepjes kinderen van groep 1 t/m 4.